lista zakupówTwoja lista produktów (0)

Badanie opinii Klientów na temat Elity oraz mierzenie ich satysfakcji jest stałym elementem, podlegającym monitorowaniu. Zrozumienie zachowania odbiorcy produktów jest dla nas punktem wyjścia dla budowania procesu lojalności, którego celem jest pozyskiwania i utrzymywanie odpowiednich Klientów.

Potwierdzeniem bardzo dobrego odbioru Elity przez Klientów są przyznane wyróżnienia branżowe:

  1. Miesięcznik "Meble Plus”  „PRODUKT ROKU 2004" – Wyróżnienie otrzymała Seria ALUMINIUM za: ciekawe połączenie materiałów, nowoczesne wzornictwo, zastosowanie wysokiej jakości materiałów i komponentów oraz za funkcjonalność,
  2. Miesięcznik "Łazienka”  "WYBÓR ROKU 2004" –  I Nagrodę otrzymała seria MARCO BRZOZA za: jednorodność stylistyczną i bogactwo elementów  serii, przy zachowaniu dobrej ceny; za proste i oszczędne wzornictwo oraz funkcjonalność będącą odzwierciedleniem potrzeb polskiego użytkownika (do edycji konkursu zostały zgłoszone 154 produkty z branży wyposażenia łazienek),
  3. Miesięcznik „Meble Plus” „ PRODUKT ROKU 2005” – I Nagrodę otrzymała seria CLASSIC za: atrakcyjną propozycje wzorniczą i kolorystyczną dla miłośników klasycznej stylistyki, dbałość o szczegóły i bezpieczeństwo użytkowania.

Spis treści

Raport odpowiedzialności społecznej

Społeczna Odpowiedzialność zasadą działania spółki ELITA

Relacje z klientami

   - Oferta Elita Sp. z o.o.

   - Mapa procesów

   - Polityka jakości

   - Dialog z otoczeniem

   - Obsługa reklamacji

   - Badania satysfakcji klientów

Działania na rzecz ochrony środowiska

   - Plan gospodarki odpadami

   - Pobór wody i ścieki odprowadzane do gruntu

   - Emisja zanieczyszczeń do atmosfery

   - Opłaty

Elita Sp. z o.o. odpowiedzialnym pracodawcą

   - Rozwój pracowników

   - Charakterystyka zatrudnienia

   - Szkolenia

Działania na rzecz społeczeństwa